Перейти к содержимому


Фотография

Обновление миссии DTAS (Dynamic Take And Secure)


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 143

#101 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 30 June 2013 - 14:22

-Stealth means - you wasn't ever seen.If they shoot you down at 1km
1)You are spotted,means stealth are ruined already
2)You are not uses a covers.

Snipers have lack of ammo(Only 15 rounds).Their effectiveness are only spotter near.Every bullet counts.
Marksmans have SOS either,and much more rounds.Actually no sense to use is in same way as sniper rifle,because at 600-800 meters bullet loss their efficiency,also 1st zoom level(2nd level mostly use as binocular) and range ajustment are much better that MRCO in marksman role.
I actually wanna to remove optic from AutoRifleman,but LMG recoil doesn't works properly,they should have less recoil that assault rifles cause higher mass and usage of bipod,but ingame this works in another way.

-Class limitation is an great idea actually.Many our members suggest that.But for both sides as well.Each item must be limited.Optics,LMG,RPG,Sniper Rifles etc etc
We try to use default loadouts means - Katiba,Zafir and ABR/ACOgrn and ARCO for REDs,MK20,Mk200 and ABR/ACOgrn and MRCO for Greens and MX series/HAMR ACO and Holosights for Blue.There is Tavor series unused yet,but IDK what faction they are(In classes - ACOgrn and ARCO,looking like Reds weapon).Some have stronger weapons,some weaker,but actually this makes game much more interesting.

About the heli - there was idea to fill them with parachutes and use it.But they are failed - mass paradrop caused a server crush,but idea was great.Well jeeps to balance requests much more rockets in RPG loadout,but if it's happens - they uses as anti-inafantry weapon,this even worse that usage of trucks,right?

Сообщение отредактировал samogon: 30 June 2013 - 14:23

  • 0

#102 OFFLINE   Caterpillar

Caterpillar

    Ефрейтор

  • Пользователи
  • 34 сообщений
  • Откуда:Central Israel, Rehovot

Отправлено 30 June 2013 - 14:26

-Stealth means - you wasn't ever seen.If they shoot you down at 1km
1)You are spotted,means stealth are ruined already
2)You are not uses a covers.

Snipers have lack of ammo(Only 15 rounds).Their effectiveness are only spotter near.Every bullet counts.
Marksmans have SOS either,and much more rounds.Actually no sense to use is in same way as sniper rifle,because at 600-800 meters bullet loss their efficiency,also 1st zoom level(2nd level mostly use as binocular) and range ajustment are much better that MRCO in marksman role.
I actually wanna to remove optic from AutoRifleman,but LMG recoil doesn't works properly,they should have less recoil that assault rifles cause higher mass and usage of bipod,but ingame this works in another way.

-Class limitation is an great idea actually.Many our members suggest that.But for both sides as well.Each item must be limited.Optics,LMG,RPG,Sniper Rifles etc etc
We try to use default loadouts means - Katiba,Zafir and ABR/ACOgrn and ARCO for REDs,MK20,Mk200 and ABR/ACOgrn and MRCO for Greens and MX series/HAMR ACO and Holosights for Blue.There is Tavor series unused yet,but IDK what faction they are(In classes - ACOgrn and ARCO,looking like Reds weapon).Some have stronger weapons,some weaker,but actually this makes game much more interesting.

About the heli - there was idea to fill them with parachutes and use it.But they are failed - mass paradrop caused a server crush,but idea was great.Well jeeps to balance requests much more rockets in RPG loadout,but if it's happens - they uses as anti-inafantry weapon,this even worse that usage of trucks,right?


http://arma3.ru/foru...1485#entry10773

We'll limit "Sniper" class on attackers to 1 per 4/5 players as well.
  • 0

#103 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 01 July 2013 - 19:17

Caterpillar, You need to join our TS at evening,we can tell all our suggestions,but not today,today is "Sunday Games" :)

По пожеланию IDF.

-Основное оружие обороны - TRG21.Так же есть и Катибы.
-Изменён красный хим свет на желтый у обороны.
-Изменены раскладки гранат.
-Стрелкам атаки добавлены С4.
-Вместо РПГ теперь Titan Compact с AP ракетой.

А вот своё

-У обороны добавлены дайверы в противовес SDV.
-Изменены раскладки дайверских патронов.

Просьба залить

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  Mod2.rar   108.93К   14 Количество загрузок:

  • 0

#104 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 06 July 2013 - 19:27

DTAS 1.03 Mod2fix3

 

-Перебалансировано оружие красной стороны.Теперь у стрелков и медиков - катиба.У гранатомётчиков с подствольниками и с Титанами - ТРГ21.

-Убраны бинты,которые я ранее упустил.

-Переодет марксман обороны.

 

 

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  fix3.rar   108.92К   7 Количество загрузок:

  • 0

#105 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 13 July 2013 - 19:47

DTAS 1.03 Mod3

 

-Переработан рандом точек.

-Убран АТ за ненадобностью

-Добавлены патроны для пистолетов,добавлены снайперские патроны для споттера.

 

 

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  DTAS.rar   108.76К   21 Количество загрузок:

  • 0

#106 OFFLINE   DmitRich

DmitRich

    Прапорщик

  • Пользователи
  • 562 сообщений
  • Откуда:Санкт-Петербург

Отправлено 14 July 2013 - 00:11

-Убран АТ за ненадобностью

Если речь идет о нападении, то АТ полезен для "выкуривания" и разрушения зданий, укреплений на дальнем расстоянии, где ГПшки бессильны.


  • 0

#107 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 14 July 2013 - 13:17

 

-Убран АТ за ненадобностью

Если речь идет о нападении, то АТ полезен для "выкуривания" и разрушения зданий, укреплений на дальнем расстоянии, где ГПшки бессильны.

 

 

Прямая цель - техника.


  • 0

#108 OFFLINE   Nkey

Nkey

    Старшина

  • Пользователи
  • 413 сообщений
  • Откуда:Минск

Отправлено 14 July 2013 - 15:17

-Убран АТ за ненадобностью

А как же стрелять по транспорту?


Сообщение отредактировал Nkey: 14 July 2013 - 15:18

  • 0

#109 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 14 July 2013 - 15:36

 

-Убран АТ за ненадобностью

А как же стрелять по транспорту?

 

Камаз и лодка выносится с половины ленты из зафира.Вертолёт не вынесеш из РПГ,как и субмарину.


Сообщение отредактировал samogon: 14 July 2013 - 15:38

  • 0

#110 OFFLINE   Nkey

Nkey

    Старшина

  • Пользователи
  • 413 сообщений
  • Откуда:Минск

Отправлено 14 July 2013 - 15:45

Все же я бы оставил...


  • 0

#111 OFFLINE   Mariachi

Mariachi

    Старшина

  • Пользователи
  • 436 сообщений
  • Откуда:Дзержинск

Отправлено 14 July 2013 - 16:09

Секундочку, АТ убрали у всех или только у атаки?

Сообщение отредактировал Mariachi: 14 July 2013 - 16:09

  • 0

#112 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 14 July 2013 - 16:17

Секундочку, АТ убрали у всех или только у атаки?

У всех


  • 0

#113 OFFLINE   DmitRich

DmitRich

    Прапорщик

  • Пользователи
  • 562 сообщений
  • Откуда:Санкт-Петербург

Отправлено 14 July 2013 - 17:18

Видимо из-за теплака. Теперь снайперам и резвым "Камазистам" раздолье ... оставьте хоть одно RPG (вместо Титана), теперь он без само наводки.


  • 2

#114 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 15 July 2013 - 12:59

Пожалуйста Войдите или Зарегистрируйтесь чтобы увидеть скрытое содержание

Вообще с нетерпением жду вот это...

В своё время на АрмА2 доставляло много удовольствия.

Хотя помимо этого я бы ещё увеличил время респавна до 1 минуты,чтобы на мейнстрим шутеры не очень было похоже..

Хотя сейчас вроде есть блитцкриг,крайне похожий на это...


Сообщение отредактировал samogon: 15 July 2013 - 13:22

  • 0

#115 OFFLINE   Mariachi

Mariachi

    Старшина

  • Пользователи
  • 436 сообщений
  • Откуда:Дзержинск

Отправлено 15 July 2013 - 15:39

Блитцкриг ушел в небытие, потому как для паблика мало подходит. А вот аас хороший режим. Но усложнять его не надо. Хорошо хоть сейчас валхалла есть (hia3). Такбыло бы вообще грустно.
  • 0

#116 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 16 July 2013 - 01:09

Сегодня вечером подняли блицкриг,в целом норм.

В любом случае имхо блицкриг получше валгаллы.


  • 0

#117 OFFLINE   GalZohar

GalZohar

    Рядовой

  • Пользователи
  • 10 сообщений
  • Откуда:Ramat Hasharon

Отправлено 17 July 2013 - 00:44

I thought you guys did not like missions with respawn? I was working on capture and hold mission, but people preferred DTAS so I stopped development. But I still have the files.
  • 0

#118 OFFLINE   samogon

samogon

    Лейтенант

  • Пользователи
  • 1141 сообщений
  • Откуда:Нижний Новгород

Отправлено 17 July 2013 - 00:54

I thought you guys did not like missions with respawn? I was working on capture and hold mission, but people preferred DTAS so I stopped development. But I still have the files.

Well,depend what kind of respawn.

Currently DTAS has everything for infantry mission.Thanks for mission btw.


  • 0

#119 OFFLINE   Avi

Avi

    Капитан

  • Репортеры
  • 1816 сообщений
  • Откуда:Москва

Отправлено 17 July 2013 - 01:01

I thought you guys did not like missions with respawn?

 

There is no black or whites)

somebody love respawns, other do not.

I personally prefer to play game not to cry: "give me spectator"


  • 0

#120 OFFLINE   GalZohar

GalZohar

    Рядовой

  • Пользователи
  • 10 сообщений
  • Откуда:Ramat Hasharon

Отправлено 17 July 2013 - 12:23

I want spectator at least as much as everyone else :) Problem with spectator is that current scripts require too much modification and learning which I do not have the time for right now. So either need to wait until I have more time to dig into those scripts or wait until someone releases a better spectator script which I can use more easily. The problem with respawns is that it always results in a race to see who can get faster from spawn to the combat area. Even if respawns are slow (and in fact with slow respawns it can get even worse). If you have good ideas for good respawn systems I could try take them into consideration and update my old C&H mission:

Пожалуйста Войдите или Зарегистрируйтесь чтобы увидеть скрытое содержание

150283-Capture-and-Hold-Enhanced-(Respawn-PvP) (not currently working in beta as it needs updating)
  • 0




Яндекс.Метрика