А можно как нибудь заставить проигрывать стрельбу юнита? Только что записывал, и сам стрелял с самолёта, а бот просто пролетает по заданным координатам, но не стреляет
Если память мне не изменяет, когда лазил в функции, там нужно передать дополнительно параметры для этого.
PS
/*
File: fn_UnitCapture.sqf
Author: Martin [Dram] Melicharek
Description:
Records movement data of input unit over a specified period of time.
Pressing the ESC key, the duration ending, or the unit dying ends
the recording.
Parameters:
Unit - Unit to capture movement data from
Duration - Duration to capture for
OPT:FPS - OPTIONAL: Frames recorded Per Second (default 20). Limit is 1 - 100
OPT:Firing - OPTIONAL: If true, will record the input unit's weapon fire data as well
OPT:StartTime - OPTIONAL: Starting time offset for the frame time
Copies to clipboard:
Array in format [FrameTime, UnitPosition, UnitDirectionVector, UnitUpVector, UnitVelocity] for each frame
Input Examples:
a) [BIS_Vehicle, 50, 30, true, 10] spawn BIS_fnc_UnitCapture;
Which would capture data from a unit named BIS_Vehicle, would capture for 50 seconds, would capture at 30 FPS,
and would also record the unit's weapon fire data as well. Frame time offset would be 10 seconds.
b) [BIS_Vehicle, 50] spawn BIS_fnc_UnitCapture;
Which would capture data from a unit named BIS_Vehicle, and would capture for 50 seconds.
Output Example:
a) [[0,[8208.26,1953.13,296.04],[0,1,0],[0.000174453,0,1],[0,0,0]],[1.021,[8208.26,1953.13,296.04],[0,1,0],[0.000174453,0,1],[0,0,0]]]
The above output has 2 frames.
b) [[0,[8208.26,1953.13,296.04],[0,1,0],[0.000174453,0,1],[0,0,0]]]
The above output has 1 frame.
*/
OPT:FPS - OPTIONAL: очень затрудняюсь дать корректный перевод, можно оставить по умолчанию (20)
OPT:Firing - OPTIONAL: а это то, что вам нужно, true - фиксировать стрельбу, если не передавать этот параметр, по умолчанию принимает значение - false
В вашем случае приблизительно так:
[unit, (продолжительность записи), 20, true] spawn BIS_fnc_UnitCapture;
Edited by SteelRat, 08 December 2014 - 03:00.