А можно как нибудь заставить проигрывать стрельбу юнита? Только что записывал, и сам стрелял с самолёта, а бот просто пролетает по заданным координатам, но не стреляет
 
Если память мне не изменяет, когда лазил в функции, там нужно передать дополнительно параметры для этого.
 
PS
/*
	File: fn_UnitCapture.sqf
	Author: Martin [Dram] Melicharek
	Description:
	Records movement data of input unit over a specified period of time.
	Pressing the ESC key, the duration ending, or the unit dying ends
	the recording.
	Parameters:
	Unit			- Unit to capture movement data from
	Duration		- Duration to capture for
	OPT:FPS			- OPTIONAL: Frames recorded Per Second (default 20). Limit is 1 - 100
	OPT:Firing		- OPTIONAL: If true, will record the input unit's weapon fire data as well
	OPT:StartTime	- OPTIONAL: Starting time offset for the frame time
	Copies to clipboard:
	Array in format [FrameTime, UnitPosition, UnitDirectionVector, UnitUpVector, UnitVelocity] for each frame
	
	Input Examples:
	a) [BIS_Vehicle, 50, 30, true, 10] spawn BIS_fnc_UnitCapture;
			Which would capture data from a unit named BIS_Vehicle, would capture for 50 seconds, would capture at 30 FPS,
			and would also record the unit's weapon fire data as well. Frame time offset would be 10 seconds.
	
	b) [BIS_Vehicle, 50] spawn BIS_fnc_UnitCapture;
			Which would capture data from a unit named BIS_Vehicle, and would capture for 50 seconds.
	Output Example:
	a) [[0,[8208.26,1953.13,296.04],[0,1,0],[0.000174453,0,1],[0,0,0]],[1.021,[8208.26,1953.13,296.04],[0,1,0],[0.000174453,0,1],[0,0,0]]]
			The above output has 2 frames.
	
	b) [[0,[8208.26,1953.13,296.04],[0,1,0],[0.000174453,0,1],[0,0,0]]]
			The above output has 1 frame.
*/
	OPT:FPS			- OPTIONAL: очень затрудняюсь дать корректный перевод, можно оставить по умолчанию (20)
	OPT:Firing		- OPTIONAL: а это то, что вам нужно, true - фиксировать стрельбу, если не передавать этот параметр, по умолчанию принимает значение - false
В вашем случае приблизительно так:
[unit, (продолжительность записи), 20, true] spawn BIS_fnc_UnitCapture;
					
					
					
							Сообщение отредактировал SteelRat: 08 December 2014 - 03:00