#41 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 16:55
#42 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 16:58
Сервера остаются c DEV обновлениями, пароля не будет, первый пост обновили.Следовательно откатывать нечего ненужно, в настройках стима оставить development.7DAP, А если не кратко? как и что? нужно отключать обновления и откатывать игру, или все таки поставить в настройках стима обновлять игру ?
Во во ) , а иногда всплывает табличка ответ получен.Пишешь тут пишешь, а ответ то уже получен ))))
#43 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:06
Edited by iz71, 28 April 2013 - 17:06.
#44 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:06
Ссылка рабочая?Ага ага обкатайте вот это ...
, единственное я бы время добавил (по умолчанию 10 минут дается) .
#45 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:09
А что с ней не так ? Полное описание миссии, ссылки на скачивание ниже ( в том числе и на армаголике).
Ссылка рабочая?, единственное я бы время добавил (по умолчанию 10 минут дается) .
Ага ага обкатайте вот это ...
#46 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:14
Edited by Morkontar, 28 April 2013 - 17:15.
#47 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:15
Мы сожалеем, но не можем выполнить ваш запрос...А что с ней не так ? Полное описание миссии, ссылки на скачивание ниже ( в том числе и на армаголике).
Видимо дело не в ссылке.
#48 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:18
у меня его ссылка открывается нормально.Мы сожалеем, но не можем выполнить ваш запрос..
#49 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:18
Только что проверил - все работает, так что да, что-то с настройками у вас..
Мы сожалеем, но не можем выполнить ваш запрос...
А что с ней не так ? Полное описание миссии, ссылки на скачивание ниже ( в том числе и на армаголике).
Видимо дело не в ссылке.
#50 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:22
вот тебе описание:
Dynamic Take And Secure
By Gal Zohar
Overview
Insipred by . The goal was to create a randomized PvP game mode that has no respawns and a round-based system, while keeping it interesting and balanced.
Features
Attackers should capture the objective area from the defenders before time runs out, while defenders need to prevent them from completing their mission. Game is played in a "best of" system. To keep it balanced, your score must also be higher than the enemy by at least 2 points.
The objective area is picked at random from pre-defined areas, while insertion position and method can be selected by the leader of the attacking team.
Once there are more attackers than defenders within the objective area, they will begin to capture the zone. The higher the difference between attackers and defenders, the faster the capture speed. Capturing alone takes 60 seconds, while each additional player will bring down the duration significantly closer to the minimum capture time of 20 seconds.
Equipment is given based on a class system. Available classes depend on whether you are defending or attacking - attackers have superior equipment available.
Mod Support
The following mods are not required, but are supported (and required) if the server/host is using them. Players who are missing the mods can still connect, but will get a message telling them which mods they need to download, as well as being killed at the start of every round while getting the same notification.
-
Localization
If you are running an installation of the game in one of the supported languages, the all mission text will appear in that language. If you have any experience playing the mission and are fluent in both English and your own language and are willing to make the mission available in your language as well, please contact me.
Following languages are supported:
- English
- Russian
TODO
- Support for ACE and ACRE will be implemented as they are publicly released, as well as any other suitable mods (namely complete high-quality mod of non-futuristic units and weapons).
- Support for Zargabad and possibly other suitable ArmA 2 islands.
- Spectator script will be implemented as ACE is released or a suitable standalone ACE-like spectator script becomes available.
- Replace the BIS notification icons with something more suitable.
- Add sound notifications for beginning and end of round.
- Wait for Bohemia to increase or allow increasing the size of the notification window, so that more text can be displayed.
- Make the mission compatible with "persistent = 1" servers (it will currently bug and need to be restarted if no players are connected).
Special Thanks
- for testing and playing.
- Excess3 for the and the .
ArmA-IL
Mission is played every Sunday 21:30 and every Friday 22:30 on the ArmA-IL IDF PvP server. If you have Play withSIX, you can join it by clicking here.
Visit our homepage at .
#51 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:28
Спасибо за труды. Так и не разобрался в чем дело.
вот тебе описание:
#53 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:51
#54 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:52
#55 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 17:54
Залита на сервер. Время выбирается в настройках до 30 минут.Ага ага обкатайте вот это ...
, единственное я бы время добавил (по умолчанию 10 минут дается) .
#56 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 22:39
Отличная миссия!Ага ага обкатайте вот это ...
, единственное я бы время добавил (по умолчанию 10 минут дается) .
#57 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 22:55
#58 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 23:06
Edited by Paradox, 28 April 2013 - 23:07.
#59 OFFLINE
#60 OFFLINE
Posted 28 April 2013 - 23:17
Да, разминка зачетная была, жаль что не успели челночный бег и приседанияМиссия отличная для армы . Еще бы ники на близком расстоянии и рацию, было бы идеально.